Sunday, January 15, 2012

Bihun Tomyam tak ada nama



Assalamualaikum wbt.. {。^◕‿◕^。}


ni projek aku malam semalam..kul 12 tengah malam duk makan lagi..
sebab apa?
sebabnya projek aku tu projek menggemukkan badan..haha

semalam aku masak bihun tomyam..
first time sebenarnya..sebelum ni tak pernah masak bihun tomyam..tomyam tu pernah la.
so,semalam aku cuba jelah..

menjadi la juga..
rasa pun sedap juga la ( puji diri jap..hehe ) berbanding kat kedai kak Limah tu.
kak Limah mana? tah la aku..haha

projek ni terlaksana apabila aku baca kisah cik oda dan makanannya..
cair tau..
jeless..cik oda boleh makan sedap-sedap..
kita masak sendiri je..
sedap tak sedap..telan jelah..
haha






Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

5 comments:

  1. sedapnyer..tetiba lapo.:)

    xminum susu???

    ReplyDelete
  2. bihun seciput je.hehe nak sikit. nnt pos kat hana :)

    ReplyDelete
  3. aisey..dah ada orang perasan..hehe..
    memang sikit pasal tengah malam..nanti tak boleh tidur..

    ReplyDelete
  4. wahhhh..bihun tomyam.mengancam!

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE