Friday, January 6, 2012

Katek ohh katek



Hai...baru saja beberapa jam mengambil alih blog Puteri Katek..
banyak reaksi dari kawan2..

yelah..katek tu blogger hebat..aku ni siapa la..hanya ada blog picisan je..
tak mampu aku nak menandingi orang lain..

rasa tak layak plak nak jadi MAMA baru blog tu..
takut wei...blog orang..
kang aku dapat title 'tukang punah' plak..haha

tapi, aku tahu..dan sedar diri...yang minat aku hanya menulis..
aku bukan reti bab2 edit2 ke hape ke..
aku hanya insan biasa yang suka menulis..
aku meluahkan apa yang aku fikirkan melalui blog..

so,lepas ni aku harap..korang dapat terima dengan hati yang terbuka yang blog itu aku yang pegang..
aku tiba2 rindu kat katek..best hape baca tulisan2 dia..
tak heran la ramai peminat! hehe

*patah tumbuh, hilang berganti*



Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

8 comments:

  1. waaa...kita geng!hehe
    apapun menulis mmg antara salah satu terapi yg baik utk ekspreskan prasaan...huhu. truskan menulis! writing rules
    *semangat

    ReplyDelete
  2. hehe..
    congrats..
    :)
    nnt buat entry best2 eh..:)

    ReplyDelete
  3. wah..terkjot gak dgn berita ni hehe..enjoy blogging :)

    ReplyDelete
  4. Semua manusia sama hebatnya, Arra pun hebat juga. Yg Terhebat cuma Allah Yg Maha Berkuasa.

    ReplyDelete
  5. blog akak pon oke ape

    hope katek ade smgt nk berblog blik

    ReplyDelete
  6. tak pe tak cuba kita tak taw kan...=D

    ReplyDelete
  7. jaga blog katek baik2 taw...:)

    nad mmg suka baca blog katek...

    dari nad blogging mmg nad kenal katek..

    sedih r jugak..

    tapi xpe...asal ada org jaga blog dia dgn baik..:)

    ReplyDelete
  8. nape blog dia da takle bukak? da ubah url ke?

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE