Monday, January 9, 2012

BEN ASHAARI : PESAN DIA , IBUKU



Assalamualaikum wbt..
{。^◕‿◕^。}


dah lama tak join segmen blog Ben Ashaari..
hari ni nak join..segmen yang agak menarik.:)

Pesanan mak aku yang terakhir..
petang 9 Januari 2012...
aku call mak kat kampung..sebab orang Astro nak datang pasang Astro ..

Aku baru je daftarkan Astro untuk rumah mak aku dan belikan TV baru sebab TV lama dah rosak..asyik duk tengok TV1 dengan TV2 je..itu pun TV2 dah tak boleh nak dengar suara..

Hari tu mak aku tak nak aku masukkan Astro..tapi aku dah pergi daftar senyap2 dan dah tinggalkan duit untuk upah pasang Astro tu.

Jadi,pesanan mak aku siang tadi pun berkaitan dengan Astro..
mak aku cakap.

"jangan lupa bayar bil Astro pulak lepas ni"

itu je..

jadi, apa yang aku nak kongsikan adalah...

cuba berbakti kepada kedua orang tua kita melalui apa cara sekalipun..
dan..semua itu belum cukup untuk dijadikan "upah" mereka menjaga kita sejak dari kecil.bahkan dalam kandungan mak lagi..

Hargai sementara masih ada..sedekahkan Al-fatihah jika telah tiada..




Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

10 comments:

  1. bagusnya belikan TV baru dan pasangkan astro.. pasti ibu adik sukaaa kan... =)

    ReplyDelete
  2. ingt tu lepas ni jgn lupa byr bil astro..hehe

    ReplyDelete
  3. untung la dpt anak cm dia...
    ekekeekekek...

    ReplyDelete
  4. hehe . pasang astro mustika sekali . bole mak tengok industan . :D

    ReplyDelete
  5. mak kite lagi best.

    "korang jgn nak ngade ngade nak sambung bayar bil astro. biarkan je tak bebayar. Mak bukan duk 10 org dlm umah ni. mak duk sorang je."

    hahaha

    http://kisahhatiaku.blogspot.com/2012/01/ben-ashaari-pesan-dia-ibuku.html

    ReplyDelete
  6. salam ..

    Alhamdulillah... tak per... bayar jer.. hehe..

    ReplyDelete
  7. Haha.. Ingat pesan apa la td.. Parents ni kene bagi serprais2.. Kalau tanya sudah tentu jawapannya xnak..

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE