Sunday, January 29, 2012

Alamak!!! lapar betul..




Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

selamat petang..harap korang sihat2 semua ya..
Baru balik dari rumah Abang dan Kakak di Pasir Gudang..penat tak terkira walaupun bukan aku yang drive..hehe
aku malas nak update..aku juga malas nak buat apa-apa,.
dek kerana kemalasan tersebut melampau-lampau aku buat keputusan untuk makan sahaja..

jadi dengan semangatnya aku memasak nasi dengan dapur elektrik..
bila dah letak..aku tinggalkan..dan segera bermalas-malasan di depan TV..

dah setengah jam berlalu..dan aku agak nasi dah masak dan terus ke dapur dan menggoreng sebijii telur ayam dengan membiarkan separuh masak di sebelah atas dan garing dibawah..(telur mata la tu...hehe)

bila dah bersedia dengan pinggan berisi telur dan sudip untuk menceduk nasi...aku segera menuju ke tempat periuk diletakkan...perut juga makin mengganas dengan bunyi-bunyi muzik yang amat menyakitkan telinga.

bila aku buka sahaja tudung periuk..aku terkesima sekejap!! lantas menepuk dahi sendiri dan berkata..
"alamak!!! lupa nak tekan suis"

haha...dengan itu secara rasminya aku terpaksa menunggu lagi setengah jam untuk nasi masak
sambil membebel pada diri sendiri sepanjang masa tempoh menunggu..

p/s: lain kali mesti aku akan tekan suis dulu..lapar betul!!!


dah vote blog ini untuk Social Media Awards 2012?
jika belum..

>_<








Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

2 comments:

  1. hahaaa..kesian arra..saba ek tunggu nasi masak..

    ReplyDelete
  2. shiema pon dah banyak kali jugak kadi. memang frust lah, dah la lapar -.-' jom join segmen di blog shiema jom (; - alaaaa, Shiema minat semuanya. eh, jom join segmen SHiema (: - http://sayapunyasukalaaa.blogspot.com/2012/01/segmen-jom-berkenalan-dengan-sahabat.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE