Friday, January 13, 2012

ubat bukan racun..mesti baca!!!



Assalamualaikum wbt..
{。^◕‿◕^。}

kenapa ya? 
benda alah ni semua






lebih glamer di panggil UBAT NYAMUK
bukan RACUN NYAMUK??




Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

9 comments:

  1. Kalau kata 'racun nyamuk' tentu nyamuk akan lari bila melihat ridsect dan kaum sejenisnya tu. Sebab tu dipanggil 'ubat nyamuk' utk menipu nyamuk supaya jgn lari dan oleh itu mudahlah utk kita spray nyamuk2 tu...

    ReplyDelete
  2. tak pernah terpikir plak sebelum ni. aah kan? kenape ubat bukan racun nyamuk? :o

    ReplyDelete
  3. dulu masa zaman bebudak ..bapa sy sellau sebut UBAT NYAMUK..tapi masa sekolah cikgu sebut benda ni..."korang nak bunuh nyamuk apasal bagi dia ubat nyamuk"...sejak dr tu hgga kini saya akan sebut RACUN NYAMUK..ehehehehhe...tapi masih ramai yg nak UBAT NYAMUK

    ReplyDelete
  4. HAHAHA tu laa Xpnh terfikir sbut racun mesti dok sebut ubat nyamuk....

    TQ folo..sy dah folo awak blik :)

    ReplyDelete
  5. ubat ni kita bagi sbb nak bg dia jd pndai...

    dah kena ubat mesti tak dtg lg...hehehe

    ReplyDelete
  6. betul la kata Mr JR tu...untuk nk tipu nyamuk ye..hehe..

    ReplyDelete
  7. betul la kata Mr JR..untuk nak tipu nyamuk ye...hehe..

    ReplyDelete
  8. a'ah laa.. tak terpikir plak ek.

    ReplyDelete
  9. hari tu momoy pernah tanya soalan ni pada kawan momoy.
    sebab rasa kelakar

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE