Tuesday, January 17, 2012

Kisah Xena dan Wall-x



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

Tahniah-tahniah..
pengomen yang berjaya bagi pendapat yang sama macam aku fikirkan..
..Mr Clive..pendapat beliau macam ni..

bukak blogger sebab dier sorang blogger pastu tulis post panjang2 mengadu kat internet.and orang yang datang untuk mengomen pun akan bagi nasihat,gelak ngan ucap tahniah melalui ruang komen tu.


blog Mr Clive ada 2 kot.tapi aku review satu jelah - Palirsm..apa yang aku baca dari blog beliau.

 Palirsm mengikut kamus aku adalah sesuatu yang dilakukan oleh seseorang atau sesebuah organisasi atau sesuatu entiti yang tidak tergolong dalam senarai normal dan dianggap sampah, tidak diterima dan pelik dimata masyarakat.


Tapi kan..aku seram jugak bila first time jejak masuk ke blog ni..haha
nak tau..pergilah tengok..
>_<




Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

7 comments:

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE