Monday, January 23, 2012

Bukan semua blogger banyak mulut




Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

Banyak mulut.. sama juga dengan banyak cakap..
tapi seperti di tajuk..
tak semua blogger banyak mulut,banyak cakap..

mungkin di alam maya ni je yang banyak cakap..sana sini pergi komen...
tapi bila kat luar..senyap..
macam aku..hehe

aku ni pendiam..dan juga pemalu..sungguh! aku tak reti nak cakap2 dengan orang yang aku tak kenal..
walaupun di facebook atau di blog..sana-sini pergi komen hasil tulisan orang..tapi aku tetap pendiam!

jadi..ingatlah bahawa tak semua orang banyak mulut..mudah mesra macam korang..
jangan anggap semua orang macam kita..bila orang datang komen blog kita.komen status kita..
mereka tidak boleh dianggap banyak mulut..

dan jangan merasa tertipu kalau kadang-kadang terjumpa blogger diluar dan dia tidak sama dengan dia di alam maya!

memang orang akan kata kita hipokrit..tapi..aku tetap aku..
just 'banyak mulut' dengan orang yang betul-betul rapat..selebihnya aku seorang yang pendiam..
>_<

p/s: awak.awak nak kawan dengan blogger pendiam macam saya tak??
hehe






Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

12 comments:

  1. sy pon tak brpa nak ramah.tapi kalau dah lama knl lngsung tak reti nak brhnti ckp....huhu

    ReplyDelete
  2. same la kite.. haha.. kite pon pendiam.
    :P

    ReplyDelete
  3. iya , pendiam itu bukan berarti tak ramah juga tak peduli ,orang pendiam tu mesti banyak fikir , banyak kerja , kerjanya bloger pincit-pincit keyboard hu hu . .

    ReplyDelete
  4. mcm mana kat blog,mcm tu juga iqa kat luar.haha hampehhh -.-

    tp,percaya la..pemalu mmg sgt :D
    klo jumpa,tego2 :p

    ReplyDelete
  5. zati pun kalu dunia realiti so pendiam dgn org yg x rapat. tp klu kt twitter @ blog mmg bising. hihiihi

    ReplyDelete
  6. Mak Usu sama ja.. Kat blog n fb pun banyak cakap.. Kalo jumpa2 lagi la..hahaha.. Mak Usu suka berkawan ngan orang.. Tapi rasa malu mmg tetap ada...hihii

    ReplyDelete
  7. ye ke pendiam ngan pemalu ni,,hehe,,cam tak caye je,,mcm sy mula2 kenal ramahla sbb bnyk benda nk ckp,,lama2 kurg plak,,hehe,,pelikkan,,

    ReplyDelete
  8. ekekeke kalo gaya dr penulisan kita boleh knl org tu jgk realiti sikit2...xtaulah ann

    ReplyDelete
  9. Same la kite. Cik Yana banyak perkataan kat alam maya je. Alam realiti sepatah orang tanya, sepatah jawab. Nak nak dengan orang yang tak dikenali :P

    Cover handphone comel untuk handphone korang :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE