Tuesday, January 10, 2012

Aku Baru Terperasan!!



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}


Hai..korang tengah buat apa tu?
blogwalking ya?

bagus-bagus..teruskan..tapi,
berhenti seketika disini dan baca sehingga ayat terakhir..
kenapa?

sebab penting lah ni..

ok, mengikut tajuk di atas..
memang aku baru sahaja terperasankan keadaan macam ni hari ini..
ya,kenapa baru sekarang aku nak fikir..kenapa baru sekarang aku tersedar..
wah!! lamunan yang agak panjang..hehe

sebenarnya apa yang aku baru tahu?
aku baru tahu yang lebih ramai orang online pada waktu petang dan juga tengah malam.

patutlah aku online pagi-pagi tak ada orang..
rupa-rupanya korang semua ada 'time' juga nak online ya..

Blogwalking pun lebih ramai yang lakukan pada tengah malam...

jadi,nasihat aku..marilah sama-sama blogwalking pada waktu tengah malam..
masa tu tak panas..hehe

>_<





Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

1 comment:

  1. mestilahhh...siang kan keje...dah balik umah baru leh layan tenet lama-lama..tapi cik oda slalu tido awal..kuat tido..her her her

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE