Friday, January 20, 2012

Kenapa dia ketawa?? jawapannya...



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

memandangkan tiada siapa yang boleh bagi jawapan yang tepat
bagi cerita ini

jadi, tiada blog yang direview..
hehe
sebenarnya cerita tu bukan dalam kategori rekaan juga..sebabnya..itu mimpi aku..haha
memang lawak bila aku tersengih-sengih masa tidur kan?
mesti buruk benar aku gelak semalam..haha

jawapan yang sebenarnya adalah..
perempuan tu ketawa pasal dia menyedari yang dia sebenarnya tidur kat umah dia sendiri..

ntah macam mana kan..
so, itu lah mimpi..
mainan tidur..mungkin pasal semalam aku sakit perut..
jadi, dalam mimpi pun cerita pasal sakit juga.hehe

agak-agak, ada orang dengar ke aku gelak semalam??
mesti serammm..hahaha

>_<




Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

3 comments:

  1. hehehe..nak sambung citer adik smalam gak, tp tetiba blank tak tau mau tulis apa...

    ReplyDelete
  2. aku suke mimpi yang kelakar2.. hehe

    ReplyDelete
  3. Jarang-jarang dapat mimpi kelakar. Yg selalu dapat mimpi seram...

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE