Monday, January 23, 2012

Dah Kurus macam tu pulak!!




Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

hai..selamat petang..
korang dah makan? aku kan..makan macam perut ni tempayan..semua isi..hehe
bila dah kenyang..tersadai je kat sini..

aku nak citer pasal orang yang gemuk (aish..guna comel la..hehe)
okey..orang-orang yang comel ni kan..dia memang nak kurus..
tapi..diorang ni buat silap besar..

yelah..kurus tu tak salah...
yang salah tu pakaian diorang tu ha..
masa comel dulu..pakai cantik..tutup aurat..sebab malu kot orang tengok comel sangat..
bila dah kurus dan perasan dia tu cantik..
pakai macam tak cukup kain..

okey..ini hakikat dan berlaku ya!
maaflah kalau ada yang comel-comel kat luar tu baca ni..dan terasa hati..
baik korang terasa hati dari korang buat perkara-perkara yang tak beri faedah kepada korang kan?
nasihat aku..hati-hati memilih langkah..

p/s: baik comel dari dapat dosa..





Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

5 comments:

  1. A'ah...ader je yg yayansmum tgk, time comel bertudung, bila dah slim-melim tudung tetiba je terbang!huhu

    ReplyDelete
  2. tulah pasal kan..alih2 cantik dah kurus..tak cantik tang tu pulak.:)

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE