Thursday, January 5, 2012

kami remaja sihat, kami anti zina.



Assalamualaikum semua...


 ini adalah satu group kat facebook dan aku telah di invite masuk oleh admin..adik angkat aku sendiri..
first.terkejut gak..tak pasal2 masukkan aku dalam group bab zina-zina nih..takut gak aku..

dan terkejut lagi..tajuknya "remaja"...aku remaja lagi ke? haha

dan..aku rasa bagus juga kan..group2 macam ni aku rasa okey la..boleh ajak orang jauhi zina kalau digunakan dengan cara yang betul..:)

tapi aku rasa yang guna facebook dan yang ada blog ni semua budak baik..remaja yang sihat!
kan..kan? hehe

begitulah harapan semua orang..harapan semua ibu bapa di Malaysia ni pun..semua nak anak-anak yang "berjurus" kata orang kelantan..maksudnya anak2 yang baik..dengar kata..
dan harapannya lagi..baik juga akhlaknya..

mari sama2 mengamalkan hidup sihat
jauhi zina..

>_<




Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

2 comments:

  1. Ini kempen sihat, harus diteruskan dengan jayanya. :)

    ReplyDelete
  2. kena kawen lah nak elak zina. smpurnanya sparuh iman bila seseorang ummat Muhammad tu bernikah. kan kan...

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE