Tuesday, January 24, 2012

Disaat semua fikir untuk kurus..




Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

Yang ni semua orang sibuk fikir..
yang tak berapa nak gemuk pun fikir nak kurus..

Namun...
Disaat orang lain sibuk fikirkan cara untuk menguruskan badan...
aku pula pening memikirkan cara untuk gemuk..
dengan ketinggian 160cm dan berat 45kg...under weight tu!!

kalau angin tiup rasanya boleh rebah..tu baru angin..kalau ribut taufan ke..hai!! tah kemana aku agaknya.haha

Bukan aku tak usaha..
kurang selera makan..aku ambik vitamin..
tak makan?? korang silap..
aku makan lebih 6 kali sehari..haha
masa duk hostel dulu..aku yang paling kuat makan..dengan badan aku yang cekeding ni..
orang akan tengok aku makan dengan mulut yang terlopong..

banyak..kadang-kadang aku boleh habiskan 3 jenis makanan sekali hadap..
contohnya nasi goreng ikan masin sebungkus, mee sup satu bungkus.ayam goreng berketul-ketul..
tu menu pasar malam masa duk hostel dulu la..

duk kat rumah belum kira..pukul 1 tu aku tanak nasi kalau lapar..
tapi..kenapa tak gemuk-gemuk?


p/s: agaknya nak kena tambah ahli keluarga sorang lagi baru gemuk.ye tak?

T_T








Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

19 comments:

  1. sama la..makan banyak gak..tapi tak gemuk2 pun..huhu

    ReplyDelete
  2. genetik kowt,hana da sowg kwan makan la apa pun tetap cm2.huhu

    ReplyDelete
  3. amboi ayt bwah tu

    well mmg kurus

    xcube minum susu gain weight

    ReplyDelete
  4. dulu cik oda kurus ...slimriver macam badan model tu..(perasan..hahah) tapi skang dah tembam sbb bukan sbb kuat mkn..tpi terlebih fastfood especially McD time belajar dulu..yelah malas sgt nk masak. Skang cik oda dah kurang mkn fastfood, mkn normal pun badan takmo turun. So cik oda malas nk obses sgt pasal nk jadi kurus balik asalkan cik oda sihat walafiat..size badan yg skang ni mentenkan je jgn bg naik...turun takpe..wakkakak...

    ReplyDelete
  5. sama la kita. kata je nak kurus tp bila disogokkan dgn makanan yg sedap tak jadi la nak kurus. hikhik

    ReplyDelete
  6. sunah- tulah pasal..bila nak gemuk kan?

    Hana- maybe..family kiter sumer kurus..buncit ada la..:P

    iffah- tak minum susu..lactose intolerance..:)

    ReplyDelete
  7. cik oda- fastfood mmg blh wat gemuk.tapi bukan menu sihat..:)

    Filzati- sy nak gemuk..haha

    ReplyDelete
  8. sume org tak puas hati dgn msg....nk kuwusssss~

    ReplyDelete
  9. cik nur- mekasih..:)

    PL- hehe..kuruslah~

    ReplyDelete
  10. sama la.. ieyza pun nak gemok jugak.. tapi kira ok la tu.. ieyza tinggi 154cm,, berat 36 kg.. xpernah lepas 40 kg lagi.. :(

    nak gemok! nak gemok.!

    ReplyDelete
  11. oh kita bkongsi mslh yg sme wahai arra...mkn byk mne pn x naik2 berat bdn..adeihhh...

    ReplyDelete
  12. ieyza- tulah pasal kan..payah betul..

    Janna- allergic dengan susu..haha

    Ezad-ada geng.yeay! hehe

    ReplyDelete
  13. Asalkan tak ada penyakit berbahaya sudahlah. Biar kurus asal selamat...

    ReplyDelete
  14. huhh ? nak gemuk ?? err
    dila nak kurus!!
    ehh arra, pergi la beli vitamin ape ntah . heee :))

    ReplyDelete
  15. sy bole tolong kalau nak tambah berat bdn..=)

    ReplyDelete
  16. senang je nak gemuk...nak kurus susah....

    ambik protin utk body builder.....confirm berisi

    ReplyDelete
  17. waw..hebat la...untung la makn banyak2 tak gemuk..:D

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE