Friday, January 6, 2012

Puteri Katek punyer blog dah jadi aku punya???



Hai macam tak percaya!!
tapi kena percaya juga..
semua berlaku dengan tiba2..

petang tadi online facebook..terbaca status Puteri Katek..



terasa gatal tangan nak pi komen situ..tak sangka pulak yang katek ni serius!
dan akhirnya blog bertukar tangan..

first,rasa tak sangka..biasanya pi baca2 je blog ni..tapi..last2 jadi hak milik aku pulak..


pasal apa katek ni tak nak ber'blog' dah aku pun tak tahu..
dan..aku harap..aku dapat jaga blog ni dengan baik la memandangkan katek ikhlas bagi blog dia kat aku..
dan aku harap juga pembaca2 blog Puteri Katek dapat bagi sokongan pada aku...sebagaimana mereka 
bagi sokongan pada katek..


Buat Katek..kalau kamu terbaca post ini..
terima kasih banyak2..
dan akak tahu..akak punyer penulisan tak sama langsung dengan katek..
doakan akak jaga blog katek sebagaimana akak jaga blog akak juga..





Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

7 comments:

  1. serius? mesti sibuk utk jaga dua blog ni..

    ReplyDelete
  2. Bagi terus, sewa atau pajak???

    ReplyDelete
  3. ella + alia- memang bz..:)

    JR-bagi terus..

    ReplyDelete
  4. Ini..........

    Pasti lebih sibuk. Pemikiran harus cergas. Semoga berjaya dalam blogging. :)

    ReplyDelete
  5. wahhh...cik oda yg satu blog ni je pun dah rasa xlarat..kekeke

    ReplyDelete
  6. wah seronoknya.. akak jangan lupa update dengan entry terkini~ mesti buzy nanti :)

    ReplyDelete
  7. dah tak de rupanya, adoi. lepas dah bertahun tak berblogging banyak yg dah berubah

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE