Friday, February 17, 2012

ZahraaZariff Batik Terengganu



Assalamualaikum wbt..
{。^◕‿◕^。}

Ada yang minat batik Terengganu tak kat sini?
cantik tau buat baju..

ni ada contoh kain tu..


banyak corak yang boleh dipilih disini
aku pun suka pakai sebab corak dia cantik.
korang berminat? tekan link kat atas ya..
>_<




Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

6 comments:

  1. batik memang cantik..tapi mahal sikit la..:)

    ReplyDelete
  2. i love batik...tapi tak byk koleksi sbb agak mahel..hehehe

    ReplyDelete
  3. mmg cantik...cuma harganya tu...hihihi...

    ReplyDelete
  4. batik=cantik
    eeiyss nak kena beli sebab tetiap khamis kena pakai batik... asek pakai baju yang sama ja tetiap minggu... hoho

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE