Thursday, February 2, 2012

Alahai.budak2




Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

siapa cakap aku budak-budak..angkat kaki!!!
haha
ni ha ada orang cakap blog aku ni macam blog adik-adik..maknanya macam budak2 la kan?
hehe..ada ke patut dia cakap macam tu..sampai hati!

tapi..bila fikir balik..ha..bagus la tu..boleh jadi muda sampai la blog aku ni nampak macam orang tua..ye tak?
hehe..
aku ni tak pandai nak edit blog..letak yang sesedap mata memandang je..
janji boleh menaip dan publish post je..sebenarnya bagus juga bagi yang ada blog dan pandai edit..ia menampakkan kematangan pemilik blog tu sendiri..

selain dari tu..susunan widget yang tak serabut pun boleh menjadi 
pendorong kepada pelawat2 untuk singgah ke blog kita..
apapun..aku dalam proses mematangkan blog ni..dari semua segi..penulisan..susun atur widget..dan lain-lain


p/s: apa yang nak ditambah dan hendak dibuang..apa pendapat korang semua?





Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

8 comments:

  1. slm. rasanya blog simple lg best. sbb x berat..
    nice to meet u. please do welcome to my blog. =)

    ReplyDelete
  2. skrg pon dah ok..hihi..cantik :) ringkas je :).....ape2 pon smoga bjaya ye ..

    ReplyDelete
  3. he3 ,, blog simple lagi bagus sebab cepat loading ,,

    ReplyDelete
  4. deqla- tulah,.ingat nak yang paling simple..hehe

    naimah- cantik?tq.hihi

    ReplyDelete
  5. apix- tulah..tapi cam budak2 ke bog ni? haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE