Saturday, February 18, 2012

Buatku rasa muda



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

hai..korang..perasan tak..perasan tak? hehe
mesti korang rasa pelik kan? ye ke ni blog Arra Ahmad? ye ke? apesal dah bertukar?
kan? ke korang tak pernah ambil kisah pun? haha

okey..akibat di kritik hari tu..cuba-cuba menggatalkan tangan nak tukar design blog ni..
sebenarnya dah lama..tapi belum rajin.ni pun separuh hati je buat..

hasilnya..inilah..blog yang aku rasa dah jadi macam blog budak-budak! haha
cari plain background tapi tak jumpa yang sesuai..so,nah!! polkadot gitu..

nantilah..ingat nak tukar biar nampak macam dewasa sikit blog ni..yang menjadi masalahnya aku ni tak pernah puas dengan satu-satu design..
asyik nak tukar je..

disebabkan design macam budak-budak ni la ada orang panggil aku "adik" bila add di facebook..diorang tak tahu aku ni dah tua. hehe
erm..tunggulah..bila rajin nanti aku edit balik..

p/s: polkadot pun comel hape??





Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

5 comments:

  1. fuh...comel header.Buatkan aku satu.Jeles......

    ReplyDelete
  2. hye gorgeous =p

    1st time terjah blog ..
    cewahh.. ok la ni =p rase muda gitu.. haha. comey je header.. =)

    ReplyDelete
  3. aku suke bintik-bintik kalerfull ni :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE