Friday, February 17, 2012

Terima kasih daun kelapa



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

semalam ada sertai segmen Abang ben Ashaari..wah..ok la..kritikan yang korang bagi boleh diterima pakai..
aku pun sebenarnya takut nak komen blog orang..maklumlah..silap kata badan binasa..ye tak?hehe

walau apapun..terima kasih kepada yang sudi kritik blog aku ni..
ketat, sempit, kosong..hehe
ya,betul sebenarnya kata diorang tu..blog ni nampak skema..btw,i'm skema!

aku tak marah..aku terima sebagai satu cabaran..tapi,buat masa sekarang tak boleh nak edit blog sangat..
cuma aku dah keluarkan shoutbox tu letak kat luar..mereka2 tak godek betul2 padahal dah letak dua shoutbox kat dalam blog ni..bukan apa..aku malas nak layan ayat macam ni...

"hi...i'm done follow u,follow me back"

yang tu tak apa lagi..yang macam ni tak boleh blah..

"follow u,follow me back!!!"  

ha,macam paksa-paksa camtu..aku akan follow blog yang aku rasa nak follow je..yang boleh dibaca..
sebab..kalau setakat cerita pasal dia cintan-cintun..liuk-lentok..aku tak layan sangat..
sebab aku ni dah masuk dalam kategori "dewasa" dan hampir nak "tua" dah..
cinta tak bawa korang kemana-mana...

nak cerita pasal pakwe..beli diari murah kat pasaraya tulislah apa yang korang nak tulis..itu lebih baik...tak pun buku 555 tu lagi jimat..hehe
sekarang bercinta pun dah cerita bagai nak rak...takkan dah kawin nanti korang nak tulis pasal korang cintan-cintun dengan laki korang..ye dak??

maaflah kalau ada yang terasa..blog aku pun bukan lawa sangat..bukan banyak sangat ilmu boleh dikongsikan.sekurang-kurangnya isi tulisan aku tak memualkan tekak orang..eh,,,mual ke??? meh nak cucuk maxolon...haha

apapun..terima kasih sangat buat yang masih lagi buka blog aku ni kadang-kadang hampir setiap hari..
yang beri sokongan pada aku tu..aku hargai sangat..

walaupun blog aku buruk..harap korang tak jemu datang lagi..korang boleh tegur bila-bila masa pun kalau tuan blog ni ada buat salah ya..anytime.kalau boleh baiki,aku akan baiki setakat yang termampu.

p/s: ada tak yang nak kongsi entri mereka kat sini??





Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

7 comments:

  1. Nice Entry la kak arra :)

    t'ingat kembali masa pertama kali buat blog .. mesti ckp 'done follow u, follow me back' .. hihi
    Tapi skg tak guna prkataan tu da .
    terserah la siapa yg nak follow atau tak :)))

    ReplyDelete
  2. huhu...kelakar kan...akak tak penah guna "ayat" keramat tuh..hakhak!

    ReplyDelete
  3. btul 2..cm nk ketuk2 je kpla org yg duk tggl jejak kt shoutbox mcm 2..klu xikhlas jgn fllow

    ReplyDelete
  4. tak suka ayat follow2 ni. ya allah. bencinya, hahaa

    ReplyDelete
  5. samela....hukkk
    lnatk la kan nk folo ke idakkk

    ReplyDelete
  6. hahahaa...tu maknanya follow sbb nk org follow blk...dan ada jgk yg org x nk follow blk trs dye unfollow...tp sy x ksh...org xnk follow, sy x unfollow pun...biar aje la..xkan nk pksa2 pulak.. =)

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE