Wednesday, May 9, 2012

Terpilu hati



Assalamualaikum wbt..

video kat sini
tersayat...terpilu hati tengok video dekat facebook..
dera bayi ke apa tu?
sampai betul hati dia buat budak macam tu..
apa tah salah budak tu..even ada salah sekali pun..takkan sampai begitu?

budak besar tu ada salah ke?
Ya Allah..kesian sangat..tapi aku tak tau cerita sebenarnya...
apapun yang terjadi..aku tetap tak boleh terima dia buat macam tu..

aku rasa korang pun macam tu kan?
anak aku..aku tak pernah pukul sampai macam tu..kalau dia salah sekalipun..hanya mata aku yang akan dijegilkan..tak ada sampai nak naik tangan..

kita ajar anak ni..buat mereka mencontohi kita nanti..takde ajar yang bukan-bukan..
cuba bayangkan kalau dah macam tu masa kecil.besar2 nanti tak ke anak dia pula yang jadi mangsa?

nasib anak kecil itu.aku tak tahu..

p/s: jangan dera anak





Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

2 comments:

  1. tu la..
    takut kalau masyarakat sekeliling biarkan nanti melayang nyawa ank tu.jadi masayarakat sekeliling kena prihatin..

    ReplyDelete
  2. kecian sangat-sangat.. @_@

    orang lain xda anak, tringin nak anak,berusaha...
    ni dia dah dapat anak, buat macam tu.. T_T

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE