Monday, May 7, 2012

Bila lewat bila kerja



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

korang pernah lewat pergi kerja tak?? alala..tipu la tak pernah kan?hehe..
lambat atau cepat mesti korang akan merasai saat-saat tu..haha
aku juga pernah..bukan dulu tapi hari ni..
ha'a..hari ni..aku mati-mati ingatkan hari ni aku kerja petang..jadi.dengan best la aku tidur..
jam 7 lebih Mr PPP nak pergi kerja tu..kawan call..tanya kenapa tak datang kerja..
dengan bangganya aku jawab aku kerja petang.

rupa-rupanya aku kerja pagi la..so,agak kalut sebab tak pernah mengalami keadaan tersebut walaupun masa student dulu..
so,lewat la hari ni aku pergi kerja..

cover malu la masa datang kerja tu..yelah..semalam hujan.best sungguh tidur.haha

tips nak elak malu lewat pergi kerja?
senang je..korang buat tak tahu je..bila dah sampai kat tempat kerja tu.buat-buat sibuk macam korang dah lama sampai kat tempat kerja..
tanya je kawan sekerja tu apa yang boleh korang tolong kalau tak ada kerja..
jangan lupa pulak kerja-kerja yang tertangguh kalau ada..siapkan cepat-cepat agar tak mengganggu kerja korang hari tu..

p/s: moga tak tersilap tengok jadual lagi...



Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

0 budak cute :):

Post a Comment

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE