Sunday, May 13, 2012

Terima kasih daun keladi



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

sementara mesin basuh masih berputar-putar..aku update blog sat ya..hehe
hari ni dah rasa sihat sikit..dah boleh buat kerja rumah.dah boleh masak..
dah boleh basuh baju...yelah..mesin yang cuci..haha

semalam.apa pun tak boleh buat..Mr PPP yang tolong masakkan untuk aku..so sweet tau.hehe *ngada-ngada kan???*
aku sangat-sangat berterima kasih yang wish supaya aku cepat sembuh..yang wish selamat hari jururawat..selamat hari ibu...terima kasih banyak-banyak...
tak terkira banyaknya ucapan itu hingga tak terbalas satu-satu.*bajet retis..haha*

dan aku juga memohon maaf kepada sesiapa yang terasa hati sepanjang mengenali aku.tak kira la..dalam dunia blog ke..kat luar ke,di handphone ke,.andai kata ada terasa hati,tersalah kata...maafkan aku ya.aku insan biasa yang tak lari dari melakukan silap..

dan sepanjang beberapa hari ni aku mulai sedar yang apabila seorang jururawat menjadi pesakit...lagaknya lebih sukar dijangka..hehe

p/s: terima kasih semua!!! 









Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

2 comments:

  1. sweet kan kalo laki masak. xkisah la sedap ke x..yang penting akan rasa terharu dgn USAHA mereka. get well soon dear!

    ReplyDelete
  2. da sembuh la ni yaa? bguslahh. wahh ade yg masakkan? sweetnya. :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE