Sunday, May 20, 2012

Blog Baru



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

wah..penatnya bercuti..haha..mana ada.kerja lah..
busy je memanjang..macam mana nak update blog ni..dah tak cukup kaki tangan..

actually hari ni nak cerita tentang blog baru..siapa punya?? haaa..ini yang penting..haha..
setelah dipaksa..akhirnya Mr PPP menaip juga..tiap-tiap hari aku paksa dia..

okey.blog tu aku yang buat.aku cuma paksa sedikit untuk  Mr PPP update..
Nah!! boleh je menaip rupanya..hehe


blog ni pasal kereta kami...
bukan si CIKU (kancil)
tapi si HAMID (Honda)

Mr PPP yang kasi nama secara spontan..saja je gurau-gurau nak letak nama supaya tak nampak kereta kau...kereta aku..kan?? hak milik bersama.tapi rezeki aku pegang stereng Si CIKU je buat masa ni..hehe

kalau ada masa melawatlah disana juga ya.









Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

6 comments:

  1. baek lah..sm pon nk jumpa newbies cm sm..:)

    ReplyDelete
  2. owh..lupe pulak si arra ni salah sorang contestant segmen exchange bloglist xD

    ReplyDelete
  3. Baiklah...dah lawat dah...hehehe

    ReplyDelete
  4. baru nak start enjin nak pi blog sana

    ReplyDelete
  5. kete pun ada nama...nk kena terjah juga ni...:)

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE