Wednesday, May 30, 2012

Gila Cerpen dan Novel online



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

Sejak kebelakangan ni aku sangat banyak menghabiskan masa untuk membaca novel-novel dan cerpen online.selalunya dekat penulisan2u lah..kat situ banyak cerpen dan novel best.
sebenarnya nak jimat wang dan masa...tak perlu beli dan keluar untuk beli semua tu..hehe

Dari dulu suka baca Novel...tak kira lah dari mana..Alaf 21 ataupun Prima..semua bedal...
yang paling terkesan dihati Novel hasil karya Liana Afiera Malik.."Bukan Puteri Lindungan Bulan".
watak Larasati membuatkan aku merasa lebih bersemangat...tabah...
sebab tu Nama aku Arra..sedikit sebanyak terikut-ikut watak Larasati..

Apapun..nama itu adalah pemberi semangat..aku tetap berbangga dengan nama sendiri! hehe
Dan..sekarang..dah tak ada masa nak pergi kedai.cari novel-novel baru..
masa yang ada suntuk-suntuk untuk diri sendiri dan juga keluarga.

Kadang-kadang, balik kerja aku tidur...bila dah bangun..akan bersiap-siap untuk pergi kerja balik..sangat bosan! tak ada masa untuk diri sendiri.bersenang lenang seperti orang lain.Dan aku bernasib baik lagi masih ada masa sedikit untuk berblog..kalau tak..blog aku ni tah bagaimana rupanya..

Dan kalau korang nak ikut membaca Novel online..jom!



Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

4 comments:

  1. sy pon suka jugak baca novel..tp xde duit nk beli..anyway thanks for sharing link tu..

    ReplyDelete
  2. Lia suka baca cerpen di penulisan2u tu..heeeee

    ReplyDelete
  3. mehlah datang blog Qaseh jugak..ada tulis novel...hehe..c&c dialu2kan...

    ReplyDelete
  4. salam kenal,
    daripada: cerpen dalam akhbar
    http://kakicerpen.blogspot.com/

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE