Thursday, May 24, 2012

Takkan lah pontianak??



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

Hari ni kerja petang..tak ada kerja sangat..so,belajar apa-apa yang patut dari senior..
dan asyik juga aku melayan bebudak student Masterskill yang praktikal kat situ..asal dari Sarawak diorang ni..
sebelum balik tadi..ada seorang budak tetiba datang tanya aku..

"Akak,apa itu nama hantu melayu yang ada paku dekat belakang tengkuk?"
tanya budak tu dalam slang Sarawaknya

" Pontianak kot" jawab aku..

Budak tu dan kawan-kawan dia cerita tentang mak cik pesakit yang keluarkan paku dari belakang kepala masa diorang nak buat ECG..

" Jadi,mak cik tu pontianak ke kak??"

aduh..dah meremang bulu roma aku.dah la malam jumaat neh..siasat punya siasat rupa-rupanya mak cik tu gunakan paku untuk sanggul rambut dia..hehe

p/s: malam jumaat takut hantu!!





Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

12 comments:

  1. biar betul guna paku buat sanggul rmbut..

    ReplyDelete
  2. mula2 baca merembang jugak..nasib lah tu jew..hehe

    ReplyDelete
  3. gua ingatkan hantu..rupa-rupanya mak gua pakai bedak sejuk..terkencing gua

    ~~ the end ~~

    ReplyDelete
  4. Meremang bulu dada ik hanif bca..hahaha

    ReplyDelete
  5. Saya dah banyak kali jumpa benda2 pelik yg org kata hantu tu..lama2 dah tak ngeri lagi dgn cerita2 hantu...

    ReplyDelete
  6. huhu..meremang baca..rupa2 nya lain..

    ReplyDelete
  7. adeh... buat suspen je.. haha..

    ReplyDelete
  8. cool gila mak cik tu sanggul rambut pakai paku.

    ReplyDelete
  9. Hahaha LoL...
    Tu blom tanya psl cucuk jarum kt kepala lg.

    Boss penah tanya; "u pkai susuk ke?"
    Dia tengok I cucuk jarum yg actualy jarum semat.

    ReplyDelete
  10. hahaa..camtu pon blh ke..giless kalo hantu cmne?? ^_^

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE