Friday, March 23, 2012

Pewangi jenama baru



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

hari ini aku nak memperkenalkan pewangi baru yang aku reka sendiri dan belum terdapat di pasaran!
panas lagi ni..hehe

sebelum tu aku nak cerita la sikit asal usul pewangi ni..
aku dapat ilham ni petang tadi je..semuanya sebab ayah aku.

asal usulnya dari sebatang pokok dalam kebun..aku memang pasti ramai yang kenal dengan pokok ni.lepas ni korang boleh la cari sendiri ye dak??hehe

kalau nak dikira dengan pewangi kat luar tu memang kalah la sebab pewangi ni tahan lama..
kalau 2 hari sapu memang tak hilang punya.

walaupun korang dah mandi dengan sabun,aku boleh jamin baunya takkan hilang..
tapi,untuk mendapatkan pewangi ni korang kena berusaha sedikit..

kena masuk kebun..kena toreh-toreh batang pokok tu dulu untuk mengasilkan cecair putih yang akan menghasilkan bau yang sangat best!

ni ha rupanya..,lepas ni pergi cari


memang yang ni kaw-kaw punyer baunya..haha
3 hari tak hilang tu..

p/s: kenapa orang tak buat getah sekerap jadi pewangi.takde lah penoreh getah malu nak pergi pasar...kan???





Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

12 comments:

  1. Memang wangi eh getah tu? tak pernah bau pun . hehe :D

    ReplyDelete
  2. pe jadah sekerap getah...bau2 ni sensitip idong i tau ;p

    ReplyDelete
  3. hohohoh getah scrap memang kawww bau die,,melekat tak hilang huhuhuh..
    ade mase lawat la blog sy im newbie..hehehehe
    http://ournext.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Hmmm...cerita getah skrap, teringat zaman kecik2 dulu ikut ayah ke kebun...

    ReplyDelete
  5. femes Malaysia nnti klo getah jadi perfume..haha

    ReplyDelete
  6. kunjungan hangat.. kunjung balik ya. jangan lupa follow nya.. :D

    ReplyDelete
  7. hahaha..getah skrap mmg terbaek..
    aikk..g noreh ke?=)

    ReplyDelete
  8. x pnah bau..so if arra ckp bau die wangi..mule2 aira pecaya kott..pas pecaye baru pkir btol ke x..ahahah..jahat2..;)

    ReplyDelete
  9. pehhhhh perfume ni memang terbaik...

    segar dariladang yawwww...=.="

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE