Thursday, March 15, 2012

Duit churp-churp meningkat??




Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

klik sini dahulu untuk menderma..

gembira-gembira.hehe..
dah banyak hari tak periksa churp-churp..
tengok-tengok duit dah meningkat..Alhamdulillah..rezeki kan..
manalah tahu dapat beli barang-barang keperluan untuk lapor diri untuk bekerja nanti..

tak menyesal masuk churp-churp ni..

siapa yang belum register tu..boleh register kat sini
kena usaha sikit untuk dapat duit..

lupa nak beritahu..Lisa Surihani masuk blog ini!! tak percaya? tengok sini

p/s: gembira tak hengat lagi! 



Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

10 comments:

  1. deqla x pndai nk wat churp2 laaa....

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..rezeki namanya...:)
    best!best!

    ReplyDelete
  3. cik tikah x suka main chup2 :(

    ReplyDelete
  4. wah....tahniah2. nanti belanja pizza k.haha
    bagi la sikit tip cup cup kak..hehe

    ReplyDelete
  5. rezeki jgn ditolak ye dak..hehe

    ReplyDelete
  6. Dah berbulan2 tak check Nuffnang. Malas, sebab jumlah earning yg meningkat macam ciputtt...

    ReplyDelete
  7. niat da adew , na register tuh lom agik , mud tuh maseh mlayang2 , hahaha ~

    ReplyDelete
  8. belanje3..... huhu... bila lagi nk belanje L sblm g johor..

    ReplyDelete
  9. Rajin2 promot blog nanti boleh dapat duit daripada churpchurp banyak.

    Duit Churp Churp RM700 dah

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE