Saturday, March 10, 2012

Ben Ashaari dan header blog saya



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}


segmen Abang Ben

 header blog ini menggambarkan
semua yang terkandung dalam blog ini..
dan ia menjadi salah satu pemangkin untuk 
masih setia berblog..

p/s: puas hati dengan header sekarang




Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

28 comments:

  1. cute header..



    http://blogbudaksengal.blogspot.com/2012/03/segmen-maksud-header-blog-saya-ialah.html

    ReplyDelete
  2. si rabbit kirim salam :p hihik. lawa corak header.

    ReplyDelete
  3. hi. dari segmen yg sama.
    sudi2 lah singgah ye.

    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

    terima kasih :)

    ReplyDelete
  4. assalammualaikum ! saya dari http://beihamat.blogspot.com/ selamat berblogging :)

    ReplyDelete
  5. Salam , Zey singgah sini . Corakk cantikkk :)

    http://zeyramunchys.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

    ReplyDelete
  6. comel n simple je header. rase mcm it's about tyme my header kene tukar. tehee~

    jum jenguk segmen first time nanabyte.
    http://belognanabyte.blogspot.com/2012/03/segmen-doodlify-me-by-nanabyte-its-me.html

    ReplyDelete
  7. comel giler blog ni..follow sini..

    join segmen ni jugak

    http://rajafarah94.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

    ReplyDelete
  8. Header cantik ^__^

    datang dari segmen yang sama,jemput singgah
    http://www.azhafizah.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

    ReplyDelete
  9. comey yunkk header tuh ! :)

    http://heartylolipop.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

    ReplyDelete
  10. wow, nice header and nice description. Keep it up dear (: jom follow shiema pulak - http://sayapunyasukalaaa.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

    ReplyDelete
  11. Cantik Header anda ! =)

    pelangianoy.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. hi.. datang dari segmen sama :)
    btw done follow awk..

    http://intanwandalaara.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

    ReplyDelete
  13. Hye dear :)

    thankz singgah blog sy..
    follow u back !

    ReplyDelete
  14. Header indah, pasti seindah pemiliknya....

    ReplyDelete
  15. suka jugak tukar2 header. sbb tiap2 header menggambarkan mood pada masa2 tertentu.

    ReplyDelete
  16. pink + blue ! ohhsemm !
    comell gilee !!

    heee terjah + follow ?

    http://rahasiabelogaku.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

    ReplyDelete
  17. lawa header tu . sesuai dengan blog :)

    http://eyqahasnan.blogspot.com/2012/03/segmen-ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

    ReplyDelete
  18. very nice
    thanks for dropping by.
    sy dh jd follower awk :)

    ReplyDelete
  19. hai, jln tengok perserta segmen abg ben. slm perkenalan. jom g blog saya.. =)

    ReplyDelete
  20. hai, jln tengok perserta segmen abg ben. slm perkenalan. jom g blog saya.. =)

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE