Thursday, March 22, 2012

Permohonan Polis Diraja Malaysia melalui spa8



Assalamualaikum wbt.. {。^◕‿◕^。}

Permohonan bagi jawatan di dalam Polis DiRaja Malaysia (PDRM) kini boleh dibuat secara online melalui Portal Rasmi Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) mulai 20 Mac 2012.  

semalam.buka portal SPA tu untuk isi borang anak saudara aku.tup-tup tertengok la iklan Polis Diraja Malaysia kat situ..senanglah lepas ni..nak minta polis ikut SPA je..jom serbu


nak upah....sini



Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

2 comments:

  1. tak cukup tinggi nak jadi polis

    heee

    ReplyDelete
  2. takot nak jadi polis. hehe.. lagi pun mama x bagi :P

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE