Thursday, April 12, 2012

Haih!! apa nak kata



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

suasana di sebuah Klinik Kesihatan di negeri Johor..
seorang pesakit masuk apabila nombor gilirannya dipanggil..

Penolong Pegawai Perubatan : selamat pagi Encik..sakit apa ya?
Pesakit : saya ni sejuk,menggeletar

Penolong pegawai Perubatan tu menung kejap..aish,sejuk macam mana tu...


Penolong Pegawai Perubatan : oo..bila je Encik sejuk dan menggeletar tu
Pesakit : waktu pagi

aiyark!! rasa nak gelak..


Penolong Pegawai Perubatan :  Encik mandi tak? ada demam?
Pesakit : mandi..lepas mandi la sejuk tu..tak demam.

ermmm...


Penolong Pegawai Perubatan : okey..saya bagi panadol,kalau demam Encik makan.
Pesakit : mc ada tak??

hampeh betul!!! datang klinik sakit tah apa-apa...rupa-rupanya nak mintak Mc..

p/s: prihatin lah kepada yang lebih memerlukan rawatan


klik nuffnang dan churp-churp kalau suka cerita ni>>



Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

12 comments:

  1. hehe..lawak sungguh..mmg la slpas mndi sejuk..hm..pi klinik smta2 nak mc mls nak pi kerje la tu..hehehehehe

    ReplyDelete
  2. ada udang di sebalik ubat..hehe

    ReplyDelete
  3. hehhe..cerita mc punya pasai... adeiii
    macam2 ceritakan? (^___^)

    ReplyDelete
  4. lepas mandi sejuk. hahahaha. kelakar

    ReplyDelete
  5. MC itu penting bagi seorang pesakit..hahahaha

    ReplyDelete
  6. PPP tu tak periksa suhu badannya ke? Kalau dah suhu badan normal, bagi panadol nanti balik rumah dia bagi makan ayam aje...

    ReplyDelete
  7. hahaha....mntk mc sebab sejuk lepas mandi pagi...

    alasan SGT kukuh nk mc..

    ReplyDelete
  8. hahaha... macam2 ragam...
    kalau macam tu byk lah org yg minta MC sbb sejuk lepas mandi... ;p

    ReplyDelete
  9. mcm2 ragam ye manusia zaman sekerang.. hahaha lawak betul..

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE