Monday, September 17, 2012

GiveAway Blogger Bertuah by JiwarOsak Dot Com




Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}


Feroz punya Giveaway..
banyak pula Giveaway lepas-lepas raya ni..mungkin semua nak perabiskan duit raya yang banyak.hehe

okey,giveaway Feroz ni menarik sebab hadiah dia banyak ooo...nyesal tak join..
antara hadiahnya...

1. Domain .COM / 1tahun
2. Cash RM50 
3. 3 header percuma
4. 4 aplikasi fanpage
5. Topup rm10
6. Pendrive kingstone 8gb x1 dan bag case HP x2
7. Sevonir dari oversea 3x
8. Topup rm10 3x
9. Review blog 3x + Topup rm15

10. Topup rm50

11. Bedak arab 2x
12. Mug changing colour n design
13. Top rm5 2x
14. 3D Sticker Room Decor 3x

15. Lens 2x

16. Cenderahati 5x
17. Topup Rm10
18. 2 helai cotton shawl
19. Bag sophie paris 1x
20. 1 set gelang, 1 tudung bwal, 1 shawl, 3 inner scarf
21. Produk Haruman Muslim 2x
22. Sevinour 6x
23. Topup Rm10 3x

kan?? banyak kan?? hehe
hadiah ni diorang yang sponsor...


tapi,nak hadiah tu mestilah mengikut syarat...boleh rujuk SINI
aku dah buat korang bila lagi??

 Saya nak domain .com percuma kerana dah lama nak mempunyai domain sendiri tetapi tak tahu cara dan juga tak ada orang yang nak bagi secara percuma..selalunya benda percuma ni best!!


tag: 






Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

8 comments:

  1. wah! hadiah dia bukan main menarik jugak nie..

    dpt aplikasi fanpages pon ok..haha

    ReplyDelete
  2. utgla sapa dapat.. huuu. aish.. alahai.

    ReplyDelete
  3. hehehe.. suke ayat benda free mmg slalu best :P
    hihihih same la kita :P tq sudi juin

    ReplyDelete
  4. hehee..rebut lah domain wehh hehee :)

    ReplyDelete
  5. Hai sy dari segmen sama. :)
    http://www.kisahemasputih.com/2012/10/giveaway-blogger-bertuah-by-jiwarosak.html

    ReplyDelete
  6. mia datang sini tengok entri GA Jiwarosak... nak buat spotcheck..

    ReplyDelete
  7. salam, saya datang terjah entry blog rakan seGA by jiwarOsak.com.

    dan saya dah follow.

    gud luck friend ! :)

    entry buruk saya http://lindafuad.blogspot.com/2012/09/giveaway-blogger-bertuah-by-jiwarosak.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE