Wednesday, October 19, 2011

menangis kerana kejam!



dah beberapa hari aku tengok orang duk share 1 link tu dekat facebook...

tapi saja wat tak tau..malas nak buka pasal video..lambat!

tapi,malam ni rasa gatal tangan plak nak tekan2 dan tunggu..
bila tengok video tuh..aku rasa sedih sangat2..Astaghfirullahalazim..

rasa kekejaman manusia ni buat aku rasa sakit sangat didada...

rasa sebak dengan keadaan itu..

link yang aku maksudkan adalah yang mana

seorang budak yang dilanggar..dan tiada siapa yang peduli..

dimana la rasa prihatin mereka...uhhh kejam!!!

namun,setelah 3 minit berkongsi link tersebut,

cik fye comment dekat situ..


barulah aku faham kenapa orang2 kat situ tak tolong..

syukur aku masih berada di Malaysia..

^_^

Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

1 comment:

  1. lah.macam tu pulak ye..
    lebih baik hujan batu di negeri sendiri,kan?

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE