Saturday, October 22, 2011

Budak Rusia Minta Resepi tomyam




hari ni dapat mesej dari adik aku yang ada kat Rusia tuh melalui facebook..

nak buat tomyam katanya.

mood tetiba je sentap! haha

pasal pe nak tau? pasal adik aku sorang ni dulunya nak makan nasik pun payah!

tetiba mintak resepi tomyam plak..

tapi disebabkan aku ni kakak yang baik..aku share gak la resepi yang dah sedia ada kat blog aku ni..:P

so,hope dapat la dia makan tomyam enh..
moral: 

kalau korang duk kat Malaysia..makan je sumer yang ada..bila dah keluar dari Malaysia..baru bertambah kempunan heh~ haha



Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

0 budak cute :):

Post a Comment

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE