Sunday, October 16, 2011

Follower bertuah..hehe


hai..hai..
selamat tengah malam..

mata aku still tak mau tutup lagi..jadi mengadap my blog jelah..

sambil2 blogwalking..carik2 kawan..

baca2 en3..

memang seronok..

malam ni lagi seronok dengan kehadiran kawan baru yang agak bertuah..hehe

jeng..jeng.jeng...

siapa ya..

Tuan punya blog Pondok usang telah mengisytiharkan bahawa beliau adalah follower bertuah aku..

hehe..follower ke 329..

tak tau nak bagi apa..pondok usang yang beratapkan langit dah pun ada atapnya..

jadi,aku buat en3 ni just untuk dia..dan sebagai hadiahnya lagi..aku buka blog dia 3 hari berturut-turut untuk 

menyelongkar apa yang ada memandangkan 1 hari tak cukup.hehe

untuk menyedapkan hati beliau lagi..aku nak bagitau yang en3 beliau best2..kisah2 zaman sekolah..duit syiling 

tu..aku suka!

xde pun jumpa en3 yang sewel2 seperti yang beliau katakan..hehe

sewel dia,sewel en3 aku lagi..haha~


then,selamat berkawan2..

lepas ni tanam pokok bunga plak kat pondok usang neh..^_^


Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

3 comments:

  1. sangat-sangat terharuu.. thanx sgt2.. huu.. taktau nak ckp ape.. pondok usang ada buat entry utk awk juge... =) http://hedzwan.blogspot.com/2011/10/329nombor-bertuah.html

    ReplyDelete
  2. selamat berkawan jgk.heheh ^_^

    ReplyDelete
  3. thanx iwanski..>_<...nonie,slmt bkwn..:)

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE