Thursday, October 27, 2011

apesal semua citer pasal kawin?



hai..Assalamualaikum semua..

sihat ke hari ini?

lama tak update pasal broadband aku wat hal..

okeh..hari ni rajin plak nak jalan-jalan pergi jelajah blog2 orang..
tapi kan..aku pelik sungguh!

hari ni kebanyakan entri yang aku baca berkait pasal kawin..apesal ek?

agak2nya semua berpakat nak wat entri ni ke? ish..tak mungkin plak kan..

em..nak tak nak..entri aku pun dah pun termasuk dalam bebelan isu kawin dah ni.hehe

apapun..memang best cakap pasal kawin kan..

nak2 anak dara yang belum lagi kawin2 dan yang tengah merancang2 nak berkahwin dalam masa terdekat ni..

jangan hanya menurut nafsu semata-mata..gatal nak kawin ek..

apapun,pilihan anda..semoga berbahagia...



p/s: sape2 yang akan menyambut ulangtahun perkahwinan tu..aku doakan agar korang bahagia selalu..:)



Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

0 budak cute :):

Post a Comment

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE