Wednesday, October 19, 2011

CERITA HARI INI




hai semua..

hari ni kan..aku rasa penat sangat..bukan hari ni je..semalam pun penat..

tidur malam selalu aje tak cukup..

dalam kelas pulak duk belakang sekali..ngantuk tak boleh nak tahan..

tapi tak tidur eaa..hehe

lagi satu..tak nampak slide kat depan membuatkan aku menjadikan masa 3jam revision tadi sia-sia je
macam mana nak nampak..aku punyer cermin mata aku dah hilangkan.tah duk kat mana..

susah betul rasanya..senak gak bijik mata duk jegil nak tengok slide.huhu..

agaknya kalau biar lebih lama,bijik mata aku dah terkeluar kan..^_^

mood revision masih lagi rendah membuatkan aku masih lagi menghadap blog ni..

macam manalah mood tu nak ada sebab aku dah tak sabar nak balik Serdang..jumpa buah hati..>_<

pada aku,study last minute masih lagi pilihan utama..hehe

bila ada paksaan baru masuk otak..setakat baca aje memang tak masuk punyer..haha

itu je nak citer..

erm..tak lupa nak ucap tahniah buat my dear Ashikin Abdullah ..kerana dah konvo..

tak sabar nak konvo jugak!

('_')



Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

0 budak cute :):

Post a Comment

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE