Monday, October 17, 2011

kerenah segala bagai!!


kalau aku nih tak sabar

memang dinamap tu dah aku lempar kot tingkap dah!!

ish..memang nak marah tapi nasib baik aku ni dikira sabar jugak..

ada ke patut,mesin dinamap tu rosak..

aku plak yang dipersalahkan..

dah la mesin tu ada satu je untuk pesakit yang dah sedia ramai tuh..

tekanan darah pesakit tak naik,tekanan darah aku plak yang melambung tinggi...

melayan kerenah pesakit yang segala bagai tu 

menyebabkan aku kadang2 tak dapat mengawal perasaan..

dinamap tu plak bila sampai je turn pesakit yang banyak kerenah,

macam faham2 plak dia..asyik error aje!
tapi pesakit ni sorang memang banyak kerenah..lambat bagi ubat sket..merungut..

ambik tekanan darah lama sket,marah..

yelah..keje 6 orang jaga pesakit hampir 30 orang...

mau tak semput..terkejar kesana kemari..yang disana nak 

ini...yang di sini nak itu..adoii..

aku cuba buat yang terbaik..

memang aku tak mampu nak beri layanan 1st class kepada mereka2

yang mengharapkan layanan macam tu...

Nurse juga manusia biasa..tak semua anda dapat kalau mengharap 

pada nurse..mereka juga perlukan masa..mereka juga perlukan rehat..

so,just  hormati mereka as a nurse,as a human being.

tq.



Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

0 budak cute :):

Post a Comment

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE