Saturday, November 24, 2012

Senaman si Tommy



Assalamualaikum wbt..
{。^◕‿◕^。}

Semalam dapat jumpa satu senaman yang agak menarik...juga menarik minat kanak-kanak untuk bersenam..Senaman Si Tommy.
first time dengar dari Mr PPP..memang aku gelak habis-habisan sebab dia boleh minat lagu macam tu..
last-last sebab anak aku minat dan terpaksa jadi cikgu yang mengajar dia buat senaman ni...hehe


"Tangan kiri di depan, ke belakang,
Depan belakang, lalu goyangkan,
Lakukan seperti ini dan berputarlah,
Mudahkan caranya.

Uuuuhhh... ayuh bersama,
Uuuuhhh... bersama-sama,
Uuuuhhh... ayuh bersama,
Pegang lutut tangan di angkat, yai yai ya"

# ulang rangkap yang sama cuma perkataan tangan kiri ditukarkan ke tangan kanan,kaki kiri dan kaki kanan..

simple tetapi menarik...sila cuba...hehe


Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

11 comments:

  1. Senaman untuk anak anak ke nie. Huhu

    ReplyDelete
  2. Jom join GA Fatini :) http://amyfendi.blogspot.com/2012/11/bloggership-giveaway-by-fatini-irdina.html

    ReplyDelete
  3. haha menarik jugak :p hehe, awak ditag tauuu
    http://babyblueheartpink.blogspot.com/2012/11/cik-lyeens-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. memang budak2 akan suka ni..hehehehe

    ReplyDelete
  5. orang tua pun boleh buat nie.. rasa macam awek muda pulak. haha..

    ReplyDelete
  6. Nani pernah guna senaman si tommy utk stress management program ngn bdak sek mngh. Mmg best :)

    ReplyDelete
  7. hana mengajar pasal anggota badan dan pj pun pasang video ni.hehe

    ReplyDelete
  8. Kalau org tuanya rajin senaman, anak2 pun terikut2 rajin senaman...

    ReplyDelete
  9. teringat kenangan time plkn taun lepas. ade ke patut, menari tarian ni dalam kelas. azie tak buat pon,nyanyi je. haha. lagu dye best! ^^!

    ReplyDelete
  10. slepas 5jam baru kua peluh hahaaa^^

    ReplyDelete
  11. L jarang senaman. haha. selalu jog je. keh3

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE