Thursday, November 8, 2012

Pemenang Segmen : Mari berkorban bersama Arra Ahmad



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

Syukur Alhamdulillah..masih lagi bernafas dan melalui kehidupan dengan penuh rahmatnya hari ini..
dan hari ini juga dengan sukacitanya aku ingin mengumumkan pemenang segmen aku tempoh hari..
oleh kerana tak ramai yang join,ini memberi kelebihan yang banyak kepada para peserta..

aku memilih 2 peserta dengan entri terbaik..yang tak berjaya tu cuba lagi lain kali ya..segmen kali ni memang tak ramai yang join sebab aku pun tak ada masa nak buka blog..hehehe

okey,kita teruskan dengan pemenangnya..

Pemenang ke 2


Pemenang Pertama


Tahniah kepada korang berdua..nanti sila PM details untuk penghantaran hadiah ya..





Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

9 comments:

  1. eh..jap japp...nak besarkan mata japp..@__@

    eh yeke? ehh? nana ke? eehhhhh?? i kerr??

    waaaa...terharu dah nana..nangis dah hidung nana..huhu..macihh Arraaa :)

    ReplyDelete
  2. titew pon x menang mk sahir. huhu

    ReplyDelete
  3. tahniah kepada para pemenang.

    come & join
    http://lovingwantie.blogspot.com/2012/11/ga-hadiah-dari-love-is-all-around.html

    ReplyDelete
  4. eh baru perasan aida yang menang?? ah pengsan! haha.. Alhamdulillah syukran rezeki dari Allah.. nanti aida PM arra ok.. terimas arra sudi pilih aida.. Tahniah juga buat nana dan peserta2 yang join segmen nie hari tu :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE