Wednesday, January 26, 2011

motivasilah diri kamu



walaupun beberapa hari ni agak sibuk dengan kerja-kerja
 yang diberikan,aku masih lagi mampu untuk meng'update' blog.hehe.
Bukanlah menjadi satu
gesaan untuk aku update blog ni tetapi satu kepuasan 
dapat melepaskan apa yang terbuku dihati.sekurang-kurangnya 
dapat menjadi satu pemangkin kepada diri aku supaya lebih
 berusaha untuk mencapai impian..impian? apa impian aku ya??hehe(aku pun tak tahu)

hari ni juga aku telahpun membaca sebuah buku motivasi.bertajuk PANDUAN DAN STRATEGI MOTIVASI DIRI..hasil tulisan Syarifah Akmam Syed Zakaria..agak menarik dan menjadikan aku lebih bersemangat menghadapi hari-hari yang bakal mendatang.

ingat ya,motivasi sangat penting bagi setiap individu...
Bak kata Peter Davis "motivation is like food for the brain.you cannot get enough in one sitting.It continual and regular top ups"

Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

0 budak cute :):

Post a Comment

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE