Monday, January 24, 2011

Apa Kata Ben Ashaari

Abg Ben Ashaari punya cerita...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kenapa tiba2 aku tulis pasal beliau ni? aku pun tak tahu sebenarnya..tapi dah tergerak hati nak tulis..maaf ya Abg Ben..marah ke..apa ke..nak jugak wat en3 ni..hehe.
aku suka sangat baca blog beliau ni.banyak info,walaupun en3 ciput jer,banyak pengajaran.
kalau ada lagi blogger lain macam dia 3,4 kali aku tekan FOLLOW!!
eh,betul la..bak kata beliau kalau apa yang kita nak kongsikan tu gempak,hasil tulisan menarik,orang akan follow..dengan ikhlas hati..
entah bila la aku dapat menulis seperti beliau..sedang pasang angan-angan nak jadi penulis hebat seumpama beliau..biarpun tidak menghasilkan novel,atau menulis dekat paper,asalkan orang suka baca apa aku tulis dan sama-sama dapat pengajaran dari itu..
yes aku suka..
apapun,terima kasih kepada Abg Ben kerana beliau telah memberi semangat yang berlebihan kepada aku untuk terus menulis..

en3 tu nak buat 3 patah perkataan jer boleh tak???hehe

Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

8 comments:

  1. Ada pelbagai motif org menulis. Ada yg menulis utk kembangkan bisnes, ada yg menulis utk populariti, ada yg menulis utk kepuasan sendiri: apa yg terbuku di hati dpt dilempiaskan, org nak baca tak nak baca persoalan nombor dua. Dan ada lagi: ada yg menulis cuma utk memenuh masa lapang..Dan ada lagi...

    ReplyDelete
  2. singgah sini dari blog ben.. nice entri.. huhuhu.. terharu lak baca.. hehe..

    ReplyDelete
  3. Ganbate!!!
    Pasti boleh lakukannya...

    ReplyDelete
  4. boleh jek! haha~ 3 patah perkataan tu termasuk tajuk pun boleh~ :D

    ReplyDelete
  5. good luck! best ade org promote blog~ pastikan anda konsisten berblog eaaa

    ReplyDelete
  6. huszaini: i will..semangat!hehe
    JR Shoppe: dan??
    FaKArePa!n:terharu?hehe..
    hanim: yes..saya boleh!:)
    sunah: nanti saya cuba..hehe
    shahjiehan: kerana anda menyokong..saya pasti lakukan yang terbaik..
    Fasihah:tak nak cuba?hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE