Wednesday, August 8, 2012

Tak kira anak siapa!




Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

nampak je smiley pada permulaan kata.padahal hati tengah sakit!!
mana taknya..pokok bunga yang ditanam dan dijaga dengan baiknya untuk beberapa bulan hancur dalam sekelip mata sahaja.

tengah-tengah syok bakar biskut kat dapur..tiba-tiba sahaja rasa nak tengok juga apa anak aku buat dengan kawan-kawan a.k.a anak-anak jiran sebelah..

intai-punya intai...main atas kereta satu hal...haaaaaaaaaaaaaaaaabis pokok bunga aku dikerjakan mereka-mereka yang tak berperipokokan itu!------------hah! sampai guna perkataan baru gitu!

kononnya nak siram la kotnya...hancur habis anak-anak pokok sawi dengan pokok bayam yang baru nak tumbuh tu...pokok bunga aku pula dah habis meliuk lentok dibuatnya..
pagi tadi baru rasa gembira sebab tengok pokok bunga itu berbunga cantik bila terkena cahaya matahari..

tension betul bila dapat anak dan anak-anak jiran yang suka musnahkan pokok aku...
dan akibatnya..semua kena marah..umpama mercun je kata-kata keluar dari mulut.tak boleh nak berhenti..
aku tak kira dah anak siapa..berani lagi merosakkan pokok aku..
sebelum ni boleh bersabar lagi..

bila dah seteruk ni..memang aku tak boleh tahan punya..
dan si Irfan juga dah kena kuarantin dalam rumah!
tak tahu nak simpan mana pokok bunga bila balik kampung minggu depan!

p/s: tolonglah beri aku masa rehat!





Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

5 comments:

  1. malangnya nasib pokok itu dikerjakan anak-anak ye...hmmm rasanya inilah antara ujian di bulan puasa...sabar ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah ummi..haish..memang dugaan betul la

      Delete
  2. ala siannya... saba lah ye. dugaan bulan pose.. :)

    ReplyDelete
  3. haha..lucunya kak..kasian tu pokok2 kan..

    ReplyDelete
  4. huhu budak2 arra..bersabar yer :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE