Wednesday, August 8, 2012

Keputusan Segmen Raya Sakan




Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}


sebenarnya...aku ingatkan korang tak dapat jawab dengan melihat gambar tu memandangkan Afzal tak dapat jawab pun..
so,dengan yakinnya aku pertaruhkan gambar ini untuk segmen bersama afzal dan mk shahir
rupa-rupanya...korang ni pandai juga bab teka meneka..sampaikan sorang-sorang teka 3 jenis kuih..orang suh teka satu je..haha..

tapi,sesungguhnya..rezeki itu kita dapat bila kita usaha..
seperti pemenang kita ini yang mana telah menjawab dengan betul dan juga paling cepat..
yang tak menang tu..jangan putus asa..nanti akan ada rezeki lain..hehe

pemenang utama

yang memenangi RM30 dan juga beg tangan

saguhati

yang memenangi RM20


Tahniah kepada pemenang...dan terima kasih kepada jejaka hangat Afzal dan Mk Shahir..
first time buat segmen dengan mereka...mungkin lain kali boleh buat lagi selepas carik sponsor banyak-banyak..



Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

5 comments:

  1. yea.... kalah...ngahahahha

    tahniah pd pemenang :)

    ReplyDelete
  2. nk jawb tu la td..hahahah tahniah2..:)

    ReplyDelete
  3. wahhh tahniah..apa shida teka xkena mgena hahaaa ^_^

    ReplyDelete
  4. glamor phat lepas ni dgn beg tgn disandang hahaaa :p

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE