Monday, November 28, 2011

Bila Blogger Pergi Dinner ep2




Cerita bersambung..

semalam aku penat sangat dan tak sempat nak cerita panjang2.hehe

walaupun begitu,hanya dapat tidur 1 jam sahaja..jenuh cuba untuk lelapkan mata tapi tak dapat..

jam 3 pagi barulah dapat tidur kerana aku pasti jam 2.45 pagi aku masih belum tidur! haha

kemudiannya,jam 4 pagi anak-anak tikus pulak duk main lumba lari kat dalam bilik...jadi,tak dapat tidur sampai pagi..

bangun jam 5.30 nak pergi kerja pun jalan tak jejak bumi! hehe

Baiklah,sebelum meneruskan cerita, aku ingin mengucapkan takziah kepada

JR yang mana bapa mertuanya meninggal semalam..(al-fatihah)


*        *        *

Semalam telah di adakan Dinner bagi meraikan kumpulan kami,1/2009 yang akan menamatkan latihan pada

Disember 2011 nanti.

untuk maklumat lengkap sila klik sini 

sebab sini dan sini tak update lagi entri pasal Dinner..hehe

tak lengkap kiranya ada Dinner tak ada foto kan?

mustahil lah kalau perempuan,pergi mana2 tak ada satu pun foto!

hehe

jom layan....

wajah2 single but not available..kecuali aku..hehe
ROOMATE


SEMUA BLOGGER!

PELATIH TERBAIK AKADEMIK

BERKUMPUL


tapi kan..tak faham sungguh..aku snap picture,asyik ada gamba budak ni..

apa? yang mana satu??

nih ha..budak ni..tapi,takpe,comellllll..haha




this is the best dinner i ever had

sebabnya aku tergolong dalam yang diraikan..

thanks for the group 2/2009 yang menganjurkan dinner yang best!
>_<



p/s: sedih ke nak tinggalkan kolej?? (haha..gelak jahat!)

Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

2 comments:

  1. HAHAHA..asal byk sgt muka i?!!

    p/s: sedih ke nak tinggalkan kolej?? (haha..gelak jahat JUGAK!)

    ReplyDelete
  2. haha..sumber inspirasi kena letak banyak2 sket..

    ayat yang dicopy itu...no komen! haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE