Sunday, November 20, 2011

Alangkah...!


Hari ni aku bekerja macam biasa..

masa solat maghrib tadi, aku ikut kawan solat dekat cafe hospital.

lepas makan-makan dekat kolej terus pergi sana menunaikan kewajipan yang satu itu..

sampai sana macam biasa la..ambil wuduk..kemudian solat maghrib.

usai je berdoa..aku pandang kiri...ok clear!

aku pandang kanan pulak..

terpegun!!!

cuba teka aku nampak apa?


aku nampak budak kecik tengah ikut kakak dia solat..

usai diorang solat..aku tanya budak tu adik dia umur berapa..

"4 tahun kak" 

wah..bagusnya kan..

4 tahun dah pandai solat..

aku tersenyum sambil memasang angan-angan nak ajar anak aku solat dari kecik lagi..

>_<



*kejar dunia tak kemana..:)


Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

1 comment:

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE