Tuesday, October 2, 2012

Nuffnang beri 62 BE/CPUV serentak!!



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

Semalam tengok ramai orang update tentang Nuffnang..apa dah jadi dengan Nuffnang...ianya betul atau tak..
so,aku check jugalah semalam..
Terkejut mak!! 



Nuffnang beri 62 BE/CPUV serentak! bukan 2,bukan 3...tapi 62! 
kalau hari-hari ni memang kayo den..haha...
Entahlah..aku pun tak tahu juga.mungkin Nuffnang baik hati tapi mungkin juga sistem dia rosak ke hape..
dan tiba-tiba juga yang pernah beralih arah dengan Nuffnang tu merengek nak balik..ceh! haha

Tak kisahlah benda ni betul atau tak...tapi,tetap nak ucapkan terima kasih buat Nuffnang..harap-harap macam betul-betul dapat BE/CPUV baru lagi.hehe

Nuffnang ooo Nuffnang...bagi BE/CPUV betul-betul boleh?? hehe







Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

21 comments:

  1. wow...untunglah...kita takde apa apa pung...

    ReplyDelete
  2. Siesly 62 BE? waaaaaaa~ :O
    Congratz!

    ReplyDelete
  3. patut la semalam amaun nuffnang banyak betul..

    ReplyDelete
  4. Tu lah pasal, mcm sistem bermasalah je...hermm

    ReplyDelete
  5. nak juga benda alah tu..tapi mcm susah jer nak dpt.owg ckp jangan mimpi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak cuba mmg rasa susah...cuba,cuba dan cuba lagi:)

      Delete
  6. okeyh. tapi 2 nov 2009 punyer. hahahahahaha

    ReplyDelete
  7. Tula aida pun dapat jugak.. pelik!!

    ReplyDelete
  8. zul pon dpt gak..terkejut zul dpt 14 jew x hebat c,m arra.hehe

    ReplyDelete
  9. Ramai yg kata sistem dia salah, tapi kalau salah selalu kan ke bagus???

    ReplyDelete
  10. hehee...sume dah ok skg..baru nk riak dpt byk BE heheee :p

    ReplyDelete
  11. mcm2 nuffnang ni..dah pening la tu^^

    ReplyDelete
  12. Jauh gila tempoh masa cpuv beetle (2012) dgn sebelumnya, disneyland (2009) haha... baru-baru ni saya dapat 2 cpuv serentak selepas genap setahun menyepi huhu... ini real punya ehehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE