Friday, October 5, 2012

Wa menang hadiah dari www.aimanaziz.my



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

Aku sungguh tak sangka rupanya aku ni seorang pengkritik yang membina.haha..
apapun,terima kasih kepada saudara Aiman sebab pilih aku....<< ceh!! perasan..macam aku sorang je yang dia pilih...hehe

Entri kritik aku kat sini kalau korang nak baca..
nak tahu pemenang lain tengok sini

Perasaan aku bila menang ni...rasa macam tak percaya pun ada sebabnya..yelah..selalu kalau aku masuk giveaway ke hape..puas bodek dan puji,tak dapat-dapat juga hadiah...tapi bila aku kritik je terus dapat.haha
lain kali buat Giveaway lagi yer Aiman..

btw,blog dah cantik dah sekarang..paling suka tang header ni ha..




Terima Kasih kepada penganjur Giveaway  Ahmooyy Chantekk , Mk Syahir , Cadar Murah , Izumi Shop , Mizzs Ninie ,Eqbal Zack ,  Greennpanda Craft ,Izzah Ismail dan Hosting Rajawali.

eh..jap2..tak mention pun aku dapat hadiah apa kan????


Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

9 comments:

  1. Tahniah, boleh menang lagi di lain kali...

    ReplyDelete
  2. wahh..tahniah..wa menang jugak..tapi tak buat lagi entry ni :p

    ReplyDelete
  3. HikHik. Wa nak bagi Seprise kat lu . ;p

    ReplyDelete
  4. arra..kalo hadiah dah smpai jgn lupa up kat entri hehee :D

    ReplyDelete
  5. tahniah akak.. hehe. L xpenah masuk.. hiii. sbb l tahu L xkn mng punya.. haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE