Wednesday, February 8, 2012

kalau Abang beli kereta tu,macam mana?



Assalamualaikum wbt..
{。^◕‿◕^。}

dah lama tak update blog dalam kategori update yang normal..
sebabnya aku agak sibuk sekarang..ke sana dan kemari..
kadang-kadang masa berada di luar,idea aku banyak..tapi bila balik rumah..karang-karang entri dan bila tiba nak publish..otak tepu nak pilih tajuk..haha..

jadi akibat kegagalan untuk pilih tajuk yang sesuai menyebabkan ia menjadi draf sahaja..
#abaikan! haha

hari ni aku pergi round-round dekat Selayang..tujuannya nak hantar kereta kawan Mr PPP yang baiki di bengkel dekat rumah tu..Honda Integra..dah dua tiga hari Mr PPP duk bawak kereta tu pergi kerja..aku tak tahu la apa keistimewaan kereta tu bagi pandangan orang yang gila kereta..
dan dah beberapa kali Mr PPP bertanyakan soalan yang sama...

"kalau Abang beli kereta tu,macam mana?"

dan aku...hanya tersenyum seperti jawapan pertama..selepas pergi hantar kereta tu pada kawan ..tiba giliran kawan tu pula menghantar kami balik..dan aku mengambil tempat duduk dibelakang..(kereta dua pintu)..

kawan dia pula bawa laju..serius aku cakap yang Mr PPP bawa kereta tu lagi best..
sampai sahaja di bengkel kereta untuk mengambil kereta kami..aku nak turun dari kereta tu lah kan..
dah berhati-hati kerana kereta pintu dua ni susah sikit nak keluar.dan seperti yang aku agak.aku tersekat disitu!!!

apabila dapat keluar..aku bisik pada Mr PPP

"tak bagi abang beli kereta tu"

tak nak kereta yang ada pintu dua je..dan lagi tak suka kalau kena duduk di seat belakang!

p/s: 1. bersyukur dengan apa yang ada







Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

10 comments:

  1. hah ? tersekat ? wakaka. kelaka dengarnya -_-

    hai .nyanyi lagu pandu puteri sikit kak :)

    ReplyDelete
  2. hahaha...keta dua pintu...x syiok...!

    ReplyDelete
  3. alamak..akak lupa la lagu tu..pasal dulu tak pernah masuk pandu puteri masa skolah..haha

    ReplyDelete
  4. ok mkcik clenaer mai ronda~~~ yeeebaaa

    ReplyDelete
  5. kereta 2 pintu x sesuai utk org yg dah kahwin. kalo bujang syok la.

    ReplyDelete
  6. hehe..akak pn tak suke kete 2 pintu jek..akak ni tamak pintu sket!hakhak.
    Chomel jawatan baru..:)

    ReplyDelete
  7. jom beli keter...waa beznyer...belanjer satu...:D ,erm follow blog sy yer tq

    ReplyDelete
  8. aku minat ouh integra. lagi-lagi tang lampu. hihi

    ReplyDelete
  9. 2 doors car xsesuai utk yg dah bkeluarge . utk bujang mcm i baru sesuai.. ngee ~~ =P

    ReplyDelete
  10. Abang saya pun suka kereta dua pintu. Tapi, sah-sahla kak ipar tak suka. Memang sesuai untuk bujang je kot.

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE