Saturday, February 25, 2012

Contest I Love Hijab by Nliyate



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}


telah di tag oleh adik comel Nabila Medan untuk sama-sama memeriahkan contest I Love Hijab oleh Nliyate ni..

jawapan untuk soalan ~ kenapa bertudung?

wah..ini semua orang islam wajib tahu..aku sendiri telah pun diajar oleh mak ayah aku supaya bertudung..
bukan sekadar bertudung tetapi sebenarnya adalah menutup aurat..kalau tak pakai tudung..letak guni beras atas kepala dan menutup aurat pun jadi..sebab bukan wajib bertudung tapi wajib menutup aurat..:P

jawapan untuk soalan ~ aktiviti terbatas atau tidak bila bertudung?

untuk aku jawapan yang paling tepatnya jika untuk aktiviti fizikal, tidak.mungkin sudah biasa..namun jika aktiviti lain-lainnya..terbatas!
kerana..jika kita bertudung..lakukan aktiviti yang ditegah..tak boleh.terbatas
jika bertudung, duk mengumpat sana sini...tak ada guna..terbatas

memandangkan hanya untuk peserta perempuan aku tag 



Ini doodle yang paling comel kot pernah dihasilkan..
image asal dari google..dan dilukis balik oleh aku..
sekian.
>_<




Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

1 comment:

  1. salam , hye . thanks sudi join . tarikh contest dipanjangkan . sabtu nie , bru ditutup .;)

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE