Saturday, December 31, 2011

2011 KE 2012 – SEBELUM DAN SELEPAS



SELAMAT TAHUN BARU SEMUA!!!
sempat lagi join segmen nih.

okey..sebelum masuk tahun baru..aku menunggu dan menunggu..menunggu apa?
menunggu si dia balik kerja..

sebelum tu..Mr PPP dah mesej aku..
" siap2..abang balik nanti kita pergi tengok bunga api"

okeh..dah siap2 mandi..si dia balik..aku masak..dan makan nasi.

tengok si dia still relax main laptop..aik?tak nak pergi ke?
aku diam je..tak berani lak nak tanya..biarpun aku dah siap2 neh..

jam 12...dum dam..dum dam...
bunyi bunga api...
anak aku pula tanya si dia
"abah,cakap nak pergi tengok bunga api"

si dia macam tersedar tiba2.tapi macam malas..
dia siap2..dengan si anak..nak pergi tengok bunga api!

dah nak pergi..
"ummi,jom pergi tengok bunga api"
aku tarik muka pat belas!!


akhirnya terlepas nak tengok bunga api dan aku ditinggalkan seorang dekat rumah di tahun baru!
padan muka aku!

*siaplah kalau si dia baca neh!!!sorry..tak ada mood dah*




Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

6 comments:

  1. SAMBUT TAHUN BARU di rumah tak penat...

    http://www.mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/01/2012-muncul-sudah.html

    ReplyDelete
  2. Hai..singgah dari segmen yg sama..Happy New Year.. :)

    ReplyDelete
  3. Happy New Year :)

    http://dayahpunyerbelog.blogspot.com/2011/12/2011-ke-2012-sebelum-dan-selepas.html

    ReplyDelete
  4. hahahha..merajuk punye pasal..hehhe..ape leh wat...hehe..xpe, nanti die pujuk la tu..hihi

    hepy new year dear..:)

    ReplyDelete
  5. hee. sabor jelahhhhh. nnt si dia balik bwk bunge, senyum 41. :p

    http://farizafairuz.blogspot.com/2012/01/2011-ke-2012-sebelum-dan-selepas.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE