Tuesday, December 13, 2011

Esok exam dan aku masih belum tidur!





dah jam 11 malam..

otak masih berfikir..

mata masih terbuka luas..perut meminta-minta..tekak kering dan haus..

badan semua sakit-sakit..lenguh..kepala pening..

apakah tandanya?

apakah aku sedang tension??

ooohh..jauhkan aku dari perkataan itu..hehe

otak dah tepu untuk memproses segala maklumat yang masuk..kesian otak..

aku bagi dia rehat sekejap..

tah macam mana orang lain study eh?

perlu ke membaca semula nota2 yang bertambun2..atau jawab soalan sampai bengkak2 mata

ataupun study je 24 jam?
kalau ada orang boleh buat macam ni memang aku tabik spring la..pasal beliau seorang yang tabah ya..hehe

pada aku..kalau esok nak exam..malam ni adalah masa untuk mendapatkan rehat yang secukupnya

kerana bagi aku tidur adalah perkara yang paling penting..

tak cukup tidur,otak aku tak boleh berfungsi..haha


so,sesiapa yang akan menghadapi Peperiksaan Lembaga Jururawat Malaysia seperti aku esok,

aku ucapkan selamat maju jaya..do your best..

>_<





Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

3 comments:

  1. udah .. pergi tido ye kak .. gud luck untuk esok :)

    ReplyDelete
  2. hehe..tak ngantuk campur nervous..

    ReplyDelete
  3. Good luck untuk exam. :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE