Thursday, July 26, 2012

Tahniah yang tiba-tiba




Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

ha...memang tiba-tiba.hehe..
tak tahu juga aku.tetiba sahaja ada yang post dekat facebook aku ucap tahniah..
nak kata aku menang duit berjuta-juta..takde!
nak kata dapat anak nombor dua pun takde!

godek-punya godek...rupa-rupanya pasal anugerah pelajar cemerlang

haha..malunya depan junior-junior semua..dua tiga hari lepas ada pengajar aku jemput untuk pergi Dinner ke majlis apa ntah bulan 10 nanti..tapi rasanya aku tak pergi kot..cuma tak sabar nak tunggu hari konvokesyen bulan 10 nanti..harap-harap dapat cuti lah..

p/s: study smart!! 





Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

3 comments:

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE